2012-09-23

Vokietijoje automobilis, Belgijoje alus, Anglijoje... alus

Keliauti yra smagu, pramogauti taip pat. Keliauti "su reikalais" dar smagiau. Ypač tuomet, kuomet "reikalai" padengia visas kelionės, viešbučių, alaus išlaidas ir papildomai palieka piniginėje vieną-kitą šimtuką eurų. Po kelių jau pavykusių "biznio tripų" kartosime tą patį scenarijų: skrisime į Vokietiją, pirksime automobilį, juo keliausime po apylinkes, automobiliu grįšime namo. Šįkart automobilį išbandysime kruopščiau - aplankysime vieno iš bendrakeleivių "švogeriuką", kuris gyvena Anglijoje. "Švogeriukui" bus siurprizas - apie savo apsilankymą nepranešime. Nustebinsime - šalia durų prikrausime vokiško alaus, paskambinsime į duris ir pasislėpsime.

Keliavome:
2012.09.13 - 2012.09.18

Maršrutas google žemėlapyje:
Maršrutas

Skrydis popiet, rytas labai įtemptas. Darbai kaip šakalai - visuomet tūno šalia ir laukia kol auka nusilps. Tuomet puola visi. Visi iš karto.
Šakalai nugalėti, kviečiame taksi, kuprines krauname į bagažinę. Taksi vairuotojas kažkodėl nusprendžia, jog mums patiks muzikiniai kūriniai apie Rusijos kalėjimus - išjungia radiją, į blizgantį grotuvą iškilmingai įdeda kompaktinį diską. Riedant į Karmėlavos oro uostą automobilyje plyšauja prikimęs gergždžiantis solisto balsas "zzzona, sssalaga, zarezal, petuch, polučaj..", salone smarkiai dvokia dujomis. Ko gero, automobilio dujų įranga netvarkinga.
Taksi veža į Karmėlavos oro uostą

Kylame, sulaukiame vežimėlio, apšylame.
Skardinėje esantis vakuumas įtraukė plastikinį puodelį

"Frankfurt hahn" oro uostas pasitinka ne taip svetingai kaip visuomet - problemos su automobilių nuoma. Išsinuomojame paskutinį automobilį visame oro uoste (!!!). Už mūsų stovintieji lieka nukabinę nosis. Mes taip pat labai nesidžiaugiame, kadangi automobilio nuoma kainavo apie 50% brangiau, nei įprastai. Bestovėdami eilėje prie paskutinio "gyvo" nuomos punkto, šnekiname kitų nuomos punktų darbuotojus, kurie ramiai sėdi ir švilpaudami skaičiuoja oro uosto šviestuvus. Didžiulė automobilių dalių paroda Frankfurt mieste. Ne laiku mes, tačiau išgyvensime. Mus veš pusmečio senumo BMW 116 d.
BMW 116 d

Automobiliukas apynaujis, tačiau mažas. Bagažinėje vos telpa mūsų kuprinės (vėliau palyginimui įdėsiu mūsų nupirktojo automobilio bagažinės nuotrauką).
BMW 116 d bagažinė

Pirmasis sustojimas - už poros kilometrų esančioje degAlinėje. Šio šaldytuvo vėsios rankenos jau pažįsta mūsų pirščiukus.
Šaltasis asortimentas

Skambiname mūsų nusižiūrėtojo automobilio pardavėjui. Jis mielai sutinka pabendrauti, nors jau temsta. Mūsų būsimo automobiliuko vairą pardavėjas sukinėja Mannheim mieste. Ten ir važiuojame.
Pardavėjas mus pasitinka ne vienas - su trimis sūnumis. Ne kiekvienam pavyksta užauginti tris sūnus. Galbūt todėl pardavėjas labai gerai nusiteikęs, nors jau vėlus metas.
Automobilis, pardavėjas ir trys jo sūnūs

Automobilį išbandome, apžiūrime, deramės su pardavėju. Smulkių trūkumų yra, tačiau automobilis puikus. Kaina labai priimtina. Perkame. Be abejo, rizika yra, tačiau Vokietijoje šiuo klausimu ji viena mažiausių. Įstatymai labai palankūs automobilio pirkėjui. Pardavėjas šypsodamasis skaičiuoja vėjo šukuojamus pinigėlius.
Linksmasis pardavėjas ir popieriukai

Važiuojame į viešbutį, ragaujame "į sidabrinio pirkinio sveikatą".
Taurės už pirkinį

Dėdė miegas kabo įsikibęs viršutinių vokų, tačiau nukiūtiname iki greta esančio bariuko išlenkti "po pora".
Mannheim mieste esančio bariuko interjeras

"Objektyvai" sunkiai fokusuoja - nugali "dėdė". Pabaigiame menzūrėles, grįžtame į viešbutį.
Nesufokusuota "menzūrėlė"

Rytas. Tvarkome dokumentus, parsivežame laikinuosius automobilio numerius. Lengvas atokvėpis prie viešbučio, kol saulutė švelniai glosto skruostus.
Baltas alutis

Važiuojame į Frankfurtą gražinti nuomotojo automobilio. Priekyje rieda sidabrinis pirkinys. Gražus. Net pro šalį važiuojantys dviratininkai sustoja, nulipa nuo dviračio ir žvilgsniu nulydi tyliai riaumojantį "arkliuką". Na, iš tikrųjų arkliukų šiek tiek daugiau - visi 224.
Vietiniai dviratininkai stebi

Frankfurte grąžiname nuomotąjį automobilį, judame link Belgijos. Pakeliui pietūs sveiko maisto restorane "Burger king", lašelis baltų pikto šerno sulčių.
Pikto šerno sultys

Važiuodami pro Kiolno miestą dairomės didesnio prekybos centro. Pas "švogeriuką" tuščiomis nevalia. Tačiau aptinkame daug daugiau, negu tikėjomės. Šio alaus rojaus koordinates netgi įsivedėme į GPS įrenginį - ateityje tikrai prireiks.
Alaus rojus

Pasirinkimas milžiniškas.
Alaus rojaus interjeras

Apsiperkame, viską archyvuojame bagažinėje. Štai ir žadėtoji bagažinės nuotrauka palyginimui - tos pačios keturios kuprinės, plius keturios dėžės alučio.
Talpioji bagažinė

Viduje taip pat viskas numatyta - sėdynėse yra specialios nišos alui.
Alus specialiai tam skirtose sėdynių nišose

Vakarop mes jau Briuselyje. Apsistojame pas europarlamento darbuotoją iš Lietuvos. Čia svečiuojamės jau antrąkart. Ačiū už svetingumą !
Briuselyje be belgiško alučio? Ne, taip negalima! Nors ir vėlu jau, judame į miesto centrą. Gyvenimas čia verda.
Alaus baras Briuselyje

Alaus pasirinkimas milžiniškas.

Gatvelės pilnos įsisiautusio jaunimo.
Gatvelė šalia baro Briuselyje

Naktipiečiams - bulvytės su Andalūzijos padažu.
Bulvytės su Andalūzijos padažu

Ryte važiuojame į parduotuvę. Čia vyksta ...alaus degustacija. Linksmasis degustacijos organizatorius, apsimesdamas, jog puikiai moka angliškai, prancūzų greitakalbe giria savo produkciją ir įpila po pilną taurę "paragauti". Tvirtais rankų mostais siūlo dar. Puikus rytas!
Alaus degustacija parduotuvėje Belgijoje

Važiuojame link kelto. Keltas kelia iš Calais miesto Prancūzijoje į Dover miestą Anglijoje. Atstumas nedidelis - apie 50 kilometrų vandeniu.

View Larger Map

Valstybių sienas kertame net nepristabdydami automobilio, apie pasikeitimus informuoja tik kelio ženklai. Labai patogu. Privažiuojame uostą. Laukiame kelto.
Kantriai laukiame kelto

Teritorijoje randame kažkokias keistas instrukcijas.
Instrukcijos

Įvažiuojame į keltą.
Įvažiuojame į keltą

Automobilį paliekame triume, lipame į viršų apsižvalgyti. Šalia uosto paplūdimiai.
Calais uostas

Uostas nemažas.

Iš uosto teritorijos ir atgal be paliovos plaukia keltai.

Keltas lėtai pajuda. Šalia esanti keliautojų porelė bando mėgdžioti romantiškuosius "Titaniko" keleivius, tačiau pamiršta ištiesti rankas į šalis.
"Titaniko" personažai kelte

Bandymą užskaitome tik iš dalies, slepiamės nuo žvarbaus vėjo.
Vaišės kelte

Kiti kelto keleiviai tiesiog suklydo besirinkdami gėrimą, todėl jaučiasi kur kas blogiau.
Pavargusi "Titaniko" keleivė

Pamažu artėjame prie didžiosios salos krantų.
Baltas Anglijos krantas

Keltas "prisiparkuoja".
Dover uostas

Išvažiuojame iš kelto, judame link Grimsby miesto. Eismas "kita" puse. Siaubas.
Eismas "kita" puse

Anglijoje degalinėse šalia greitkelių alus nepardavinėjamas. Siaubas.
Vėlai vakare privažiuojame bendrakeleivio "švogeriuko" būstą. Kaip ir planavome - šalia durų dėliojame visą alų, beldžiame į langą, slepiamės krūmuose.
Siurprizo vieta

"Švogeriuko" šypsena nušviečia visą miestelio gatvę, mus svetingai sutinka. Šnekučiuojamės, ragaujame.
Kitądien perkame mėsytę, prieskonių, kaičiame griliuką. Malonios asociacijos, kadangi mano "švogeriukas" taip pat turi griliuką ir labai skaniai gamina.
Griliukas ruošiamas darbui

Kramsnojame mėsytę, naikiname vokiškąsias lauktuves.
Vokiškosios lauktuvės

Sočiai pavalgius pokalbiai tampa filosofiniai. Ilgai diskutuojame apie "Franziskaner" alaus etiketę. Atrandame visą jos esmę: vienuolio pilnatvę, patikimumą, saugumą, užtikrintumą ir kitas jo dvasines bei fizines būsenas. Reziumuojame, jog toks personažas klysti tikrai negali.
Apsilankome vietiniame bariuke. Ragaujame pintą alaus.
Pinta alaus

Vaikštome miestelio gatvėmis, stebimės komunikacijomis.
Miestelio komunikacijos

"Matricos" tinklas.

Smagiai leidžiamas laikas, ypač su smagiais žmonėmis, prabėga labai greitai.
Dar vienas rytas. Judame namo. Iki namų toli.
Namo

Keltas, Prancūzija, Belgija. Užsukame į prekybos centrą belgiškų lauktuvių. Besirenkant - prekybos centre staiga užgęsta šviesa. Tiesiog taip. Parduotuvė užsidaro. Tamsoje apgraibomis "kažką" susimetame į krepšelius, prie kasų apžiūrime - ką pavyko pagriebti, susimokame, belgiškas lauktuves krauname į tuščias vokiškas dėžutes. Judame toliau. Kelias tolimas, specialiosios nišos užpildytos.
Specialiųjų nišų turinys

Nakvojame Vokietijoje - Burg mieste. Miestas mums pasirodė kaip senelių namai - labai ramus, gausybė pensionatų, senelių namų, pagyvenusių žmonių.
Paskutinės kelionės dienos ryte apsiperkame šalia Berlyno esančiame prekybos centre. Per Lenkiją važiuojame "kaip per sviestą" - bent iki Varšuvos kuo puikiausias greitkelis. Automobilis pakrautas lauktuvėmis, tačiau rieda puikiai.
Pakrautas automobilis

Vėlai vakare - Kaunas.
Šalia Kauno

Grįžome sėkmingai, lauktuvės skanios, bendrakeleiviai linksmi, automobilis puikus ir galingas - išlaikė visus išbandymus. Kas nusipirks - nesigailės!